Dagens uppdatering har fokus på många mindre justeringar för både administratörer och besökare!

• Ändrat från ”Like” till ”Gilla” på den facebook-knapp som ligger på alla nyheter
• Om man kollar på sin sida via mobilen så syns inte ”Sidor” om sidan inte är kopplad till andra sidor på laget.se
• När man väljer hemmalag och bortalag i en match så har vi förbättrat hanteringen av detta så att det inte uppstår problem om serien/cupen endast har två lag. Vi har också justerat så att det är lättare att välja lag om det lag som ligger sist i listan ska bli hemmalag.
• Fixat en bugg som gjorde att Titel inte alltid sparades korrekt när man lägger till en ny medlem med rollen Övrig.
• Korrigerat den koll som gjordes på telefonnummer så att den nu inte är lika strikt på formateringen.
• Om ni ställt in att en serie/cup inte ska ha spelschema synligt så syns nu heller inte länken till ”Resultat och Referat” under kalendern för dessa matcher.
• Om man tidigare svarat på webbfrågan så har vissa versioner av en webbläsare visat ett meddelande om man vill lämna sidan utan att spara. Detta är nu korrigerat.

Håll koll här på bloggen för att se hur vi varje dag gör laget.se ännu bättre!