I dagens uppdatering har vi med en mängd justeringar. Ni kan också imorgon vänta er en större uppdatering som kommer förbättra uppladdning och bilder och dokument.

Nyheter i uppdateringen
• Om man vill koppla en medlem som förälder så behöver man nu inte göra detta via barnet utan kan direkt göra detta via förälder eller ledaren. Klicka redigera på medlemmen du vill koppla och klicka sedan på ”kontaktuppgifter”.
• Skapat ett flöde på vår startsida och även på startsidan som inloggad administratör så att man snabbt ser alla de nya funktioner och uppdateringar som kommer i laget.se.
• Skapat en inställning för att själv kunna bestämma hur många poäng en vinst och en förlust ger om en match avslutas på övertid. Detta ställer ni in under Inställningar -> Serier/Cuper.
• Om en klubb har en gemensam design så hämtas den nu automatiskt när man nu skapar en ny lagsida eller sektionssida via www.laget.se. Detta gör att nya lag som registreras direkt får en snygg och korrekt design.

Mindre justeringar
• Korrigerat en bugg som gjorde att det stod vecka 53 istället för vecka 1 i början av 2013.
• Korrigerat sorteringen på album så att man som besökare nu ser det senaste albumet högst upp. Vi har även justerat designen så att man nu ser antal bilder i albumet ovanför istället för ovanpå albumomslaget.
• Om man klickar ”Enter” under en pågående sökning via vår startsida så har ett fel visats. Detta är nu korrigerat.
• Korrigerat en bugg som tidigare gjorde att det blev fel om man manuellt ändrade datum på en händelse, utan att alltså använda den grafiska kalender som dyker upp.
• Korrigerat en bugg som gjort att man som närvarande på en händelse i vissa fall sett information om att kunna anmäla sig till händelsen trots det att ingen kallelse skickats. Detta har dock bara berört passerade händelser.