Nya laget.se har en genomgående teknik för att ni som användare inte ska kunna göra fel genom att klicka ex. två eller fler gånger på samma knapp. Det har dock visat sig finnas undantag för detta om man använder en viss webbläsare och en viss version. Vi har i dagens uppdatering lagt med en ytterligare teknisk lösning för att inte möjliggöra fel likt detta framöver!

Ytterligare justeringar
• Lagt in en lösning för en bugg som finns i Safari på iPhone och iPad som gjort att man inte kunnat klicka på en dag i kalendern som besökare på själva kalendersidan.
• Adderat ett flertal förklarngstexter som gör det lättare för er som användare att veta ex. vilka bildformat som ska användas på olika delar av laget.se.
• Korrigerat ett fel som gjort att referat i vissa fall inte tagits bort när en serie tagits bort.
• Förbättrat hantering av telefonnummer på medlemmars kontaktuppgifter. Vissa webbläsare har ibland visat fel information efter en sparning.
• Korrigerat en ovanlig bugg som uppstått när man gjort en export av adresslistan på vissa sidor.
• I och med vår justering av domäner i slutet av förra veckan så uppkom en bugg för visning av besökare per dag på vissa sidor som har en domän kopplad till sig. Detta är nu justerat!
• Gjort om den felsida som kommer upp när ett fel har uppstått för att tydligare visa vilken information vi behöver för att kunna göra en felsökning.