De flesta SMS-utskicken på laget.se görs med Gratis grupp-SMS som vi i samarbete med SMSgrupp.se erbjuder det svenska föreningslivet. Men ibland vill man på lagnivå göra utskick till enskilda mottagare, då passar Betal-SMS bättre.

På klubbsidorna finns inte Gratis grupp-SMS och där finns ibland behov av större SMS-utskick som exempelvis en inbjudan till klubbens årsmöte. Ibland kan det också vara lämpligt att göra ett SMS-utskick till styrelsen om den sena tidsändringen av styrelsemötet.

Nu är det billigare än någonsin att köpa Betal-SMS på laget.se! Vi har sänkt priset från 69 öre till endast 39 öre!

För att köpa SMS-krediter till din sida loggar du in, klickar på Administratörsvy och sedan fliken Butiken. SMS-krediter köps i paket för 100, 300 eller 500 kronor.