Igår kom ny design på kalendern och en ny utskriftsvänlig kalender. Idag lanserar vi vår nya ”Besökartoppen”. En utveckling av vår förra topp 10 lista. Ni kan nu se de tio mest besökta sidorna under gårdagen i ert län och i hela landet.

Med vår helt nya LIVE-statistik kan ni också se vilka sidor i ert län och i hela Sverige som är de mest besökta sidorna hitills idag. Listan uppdateras var 45:e minut.

Vi har utöver detta också gjort några mindre uppdateringar
• Justerat en bugg som gjort att man inte kunnat addera mer än 25 tecken på visningsnamn. Detta är ju justerat till 35 tecken.
• Uppdaterat navigeringsbaren så att den listar sidor på ett bättre sätt om det finns flera klubbsidor registrerade på samma förening.
• Lagt en markering på dagens datum i kalendern för att snabbare hitta dagens datum.