2013 är här och vi på laget.se kickar direkt igång med nya uppdateringar. Denna uppdatering inkluderar följande:

• Förbättrat designen på flertalet delar av mobilversionen av er klubb-, sektion- och lagsida för att ytterligare underlätta för alla som besöken er sida via mobilen.
• Tagit bort medlemmar som är satta som inaktiva från adresslistan för såväl inloggade medlemmar som för dig som administratör.
• Förbättrat standardinställningarna för notiser när man lägger till en ny medlem eller favoritmarkerar en sida så att man inte missar viktig information.
• Lagt till information i notismail om hur man enkelt ändrar sina notisinställningar.
• Justerat så att borttagna sidor inte finns med i listan av sidor under Notisinställningar
• Mindre förändringar av design på sponsorsidan för bättre hantering av logotyper