Ge ledarna möjlighet att själva se när planer och hallar är lediga så kan ni på kansliet eller i styrelsen lägga er tid på annat – och kanske ska ni äntligen effektivisera processen för bokning av er klubbstuga? 🏡
 
Dela planer i andelar, ha återkommande händelser, egen branding samt möjlighet till både privata bokningar och resurser är bara några av alla smarta funktioner som hjälper er förening att ta grepp om bokningsfrågan. 💪👏 På den här sidan kan ni läsa mer om verktyget, ta del av prisuppgifter eller boka in en digital demo för just er förening. 🙌
 
Vårt mål är att göra vardagen enklare för alla er föreningshjältar där ute och vi ser verkligen fram emot att göra stor skillnad för er med detta nya bokningsverktyg! 🧡
 
Produktförbättringar senaste månaderna:
• 31/1: Makulera flera sparar tid och skapar ordning
• 24/1: Dubbla förbättringar sparar tid för er med familjemedlemskap
• 20/1: Full kontroll över hantering av överbetalningar
• 13/1: Föreningens nyheter nu även på gruppernas hemsidor
• 20/12: Puffa extra för något på klubbens startsida
• 20/12: Reskontrajournal med era obetalda avier
• 29/11: Skicka avi igen – och automatisering för avi vid saknad e-post