Uppgradera till laget.se Premium senast 30 november 2020 har du chans att vinna bland annat en övernattning på valfritt Elite Hotel inkl. tåg med SJ tur och retur för två personer.

Med Premium så blir laget.se en annonsfri upplevelse för dig och du bidrar dessutom till att tjänsten kan fortsätta utvecklas och erbjudas gratis till Sveriges idrottsföreningar.

Passa på att ro hem en extra julklapp till dig själv eller någon du bryr dig om.

Det här kan du vinna:

• 1 pris: Övernattning på valfritt Elite Hotel och tåg med SJ tur och retur för två personer under 2021 (värde: ca 2500:-)
  • 2-3 pris: laget.se-graverad kockkniv från Global (G-96/AN) med 19 cm blad (värde: 1499:-)
  • 4-5 pris: 2-pack Towels + 3-pack Hand Care Set från Home Seremonies samt 3-pack Taco Spice Mix + 5-pack Sea Salt Gourmet från Spicy Dream (värde: 500 kr)
  • 6-10 pris: 20 påsar Premium Quality Saffron à 0,125 gram från Spicy Dream (värde: 100 kr)

Så deltar du i tävlingen:

1. Gå till laget.se/#premium för att uppgradera ditt konto (du behöver logga in om du inte redan är inloggad)
  2. Fyll i e-postadressen som är kopplat till ditt Premium-konto och motivera varför du ska vinna på premium.laget.se/#november

laget.se Premium har ingen bindningstid och du får rabatt om du uppgraderar för flera familjemedlemmar samtidigt.

Vinnarna meddelas i december och har du frågor så är du varmt välkommen att kontakta oss på support@laget.se!

Stort lycka till!