• Alla 08- och 09-lag i hela Sverige får delta och det är ett lag per län som vinner. 08- och 09-lagen i exempelvis Stockholms län deltar alltså i samma tävlingsklass. Hamnar två lag i samma län på exakt samma antal besökare lottar laget.se fram en vinnare. Vilka lag som kategoriseras som 08- och 09-lag baseras på tävlingens algoritm för detta.
• Tävlingen pågår från 1 juni 2016 till och med 30 juni 2016.
• Antalet besökare räknas utifrån laget.se’s sätt att räkna besökare. Som administratör kan du när som helst kolla detta genom att inloggad besöka er hemsida från en dator, klicka på Admin och sedan Besökarstatistik. Där väljer du Månadsstatistik istället för Veckostatistik. I kolumnen Besökare har du sedan ert resultat.
• Vinnarna kommer att meddelas via mejl någon gång efter tävlingsperiodens slut.
• laget.se förbehåller sig rätten att publicera topplistor och vinnare i tävlingen med klubb- och lagnamn efter avgjord tävling.
• Vinst kan ej bytas mot kontanter, varor eller andra tjänster.
• Antalet spelare i ett vinnande lag baseras på antalet spelare aktuellt lag har inlagda i systemet med standardinställning för synlighet – och som faktiskt spelar i laget. Maxantalet t-shirts per vinnarlag är dock 30. Misstänker laget.se att man lagt till spelare som inte spelar i laget för att få fler t-shirts förbehåller sig laget.se rätten att skicka färre antal t-shirts.
• Om laget.se misstänker någon deltagare för fusk eller andra ogentligeheter förbehåller vi oss rätten att utesluta laget i fråga från tävlingen utan vidare information.

Läs mer om tävlingen här.