Det 08- eller 09-lag i varje län som har flest besökare på sin laget.se-sida och i laget.se-appen i juni 2016 får priset. Läs kompletta tävlingsregler här.

Tips för att lyckas i tävlingen:
1. Lägg till alla föräldrar som medlemmar i ert lag. Glöm inte att ange deras e-post när du lägger till dem.
2. Publicera nyheter om ert lag. En eller ett par nyheter i veckan kommer nog krävas för att vinna.
3. Dela nyheterna på Facebook. Nämn gärna andra ledare och föräldrar i dina delningar.
4. Uppmana andra föräldrar att hjälpa till att dela nyheterna. Det är enkelt, delningslänkar för Facebook och Twitter finns i varje nyhet.

Runt 10 juni skickar vi ut en lägesrapport vilka lag som ligger bäst till. Klicka här för att läsa kompletta tävlingsregler.

Lycka till önskar Ravelli och laget.se!