AIK Handboll med herrlaget i Handbollsligan och damlaget i Division 1 är en av de många föreningar som gjort bytet till laget.se. Det är vi mycket glada för och från föreningens styrelse är man mycket positiva:

Vi i AIK Handboll använder laget.se till det mesta som gör att vår organisation fungerar! Vi använder bland annat medlemsfaktureringen där samtliga spelare markeras med automatik när betalning inkommit – något som underlättar enormt för administrationen runt de enskilda lagen, säger Freddie Qvennerstedt, styrelsemedlem i föreningen.

Spelare och föräldrar ser även enkelt vilka som är kallade till matcher samt när och var de ska spelas. Det blir inga sms eller mail som försvinner, fortsätter han.

Kort om AIK Handboll

AIK:s handbollssektion startades igen 2003, efter 23 års vila. Det är en växande förening med både seniorlag på högsta nivå samt ungdomslag. Föreningen anordnar bland annat Spökbollen som för någon dryg månad sedan uppmärksammades i Lilla Sportspegeln.

Vi hälsar AIK Handboll varmt välkomna, tackar för de fina orden och ser fram emot att hjälpa Freddie och hans föreningskollegor i många år framöver.

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring 019-15 44 00 eller mejla oss på support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.