Ring en lagkamrat, förälder eller ledare med ett klick – utan att behöva deras nummer i din ordinarie telefonbok. Detta är bara en av alla funktioner i appen. Gratis är den också såklart!

Med laget.se-appen missar du ingenting utan har istället all information om ​ditt eller ditt barns lag​ i fickan. Du loggar in med mejladressen du är registrerad med på laget.se.

App Store – för iPhone/iPad
Google Play – för Android

1. Senaste nytt i flödet

Du möts av Mitt flöde när du öppnar appen. Här finns alltid det senaste från de lag/klubbar du är medlem i eller följer. Här syns bland annat de senaste nyheterna, videoklippen, bilderna, kommentarerna och gästboksinläggen.

2. 100 % koll på dina aktiviteter

Under Aktiviteter listas alla dina eller dina barns aktiviteter i en lättöverskådlig vy. Pushnotiser/aviseringar för aktiviteterna går ut till dig som godkänt detta. De lag som har Silver- eller Guldpaket kan enkelt svara på kallelser här.

3. Ring eller SMS:a lagkamraterna

Använd Kontaktboken för att med ett klick enkelt nå ledare, spelare eller föräldrar via e-post, SMS eller telefon.

4. Håll din profil uppdaterad

Via menyvalet Min profil kan du enkelt redigera dina och dina barns uppgifter så att ni alltid är up to date och har gjort ert för att förenkla för lagets ledare och andra runt om.

Ladda ner appen idag

App Store – för iPhone/iPad