Under sommaren 2014 lanserades första versionen av laget.se-appen. Sedan dess har 70 000 användare laddat ner den. Du har väl inte missat den?

Idag går de allra flesta med en smartphone i fickan. Med appen blir det lättare att både ta del av- samt sprida information om ditt lag eller din klubb. Den är en stor del i arbetet med det laget.se vill åstadkomma; att göra din idrottsvardag enklare.

– Det är jättekul att se att så många använder appen och har nytta av den! Ännu roligare är det med allt vi har på gång som kommer att förenkla och förbättra våra användares idrottsvardag ännu mer, säger Alexander Wallin, Front-end Developer på laget.se.

Appunika funktioner

Mitt flöde
Här uppdateras du alltid med det senaste från de sidor du är medlem på eller följer. Nytt i Mitt flöde: fotoalbum.

Aktiviteter (nytt!)
Här listas alla dina (och dina eventuella barns) aktiviteter. Du som administratör kan närvarorapportera och de lag som använder Silver- eller Guldpaket kan svara på kallelser.

Kontaktbok
Använd kontaktboken för att med ett klick enkelt nå ledare, spelare eller föräldrar via e-post, SMS eller telefonsamtal.

Vi fortsätter att jobba hårt med vidareutveckling av appen för att kontinuerligt erbjuda en bättre upplevelse av laget.se i mobilen!

Ladda ner appen i App Store! – för iPhone
Ladda ner appen i Google Play! – för Android