Vår nya kollega Anders ser ni till vänster på bilden, till höger är Magnus Jernemyr, handbollsspelare i FC Barcelona och Svenska landslaget.

Igår berättade vi om Micke, som är ny i gänget. Förutom honom har öven Anders Tibblin börjat jobba hos oss. Det är Anders Tibblin som förstärker laget.se-kontoret i Stockholm.

Vi tog en liten pratstund med Anders.

Hej! Varmt välkommen till laget.se!
– Tack så mycket!

Klassisk fråga: Hur känns det?
– Det känns riktigt kul och vara här, speciellt eftersom jag själv använt mig av laget.se under mina idrottsliga år.

Berätta gärna om din idrottsbakgrund.
– Under min ungdom höll jag på med lagidrotterna innebandy, fotboll och handboll. Nu för tider spelar jag handboll under vinterhalvåret i Upsala IF och på sommaren är det golf som gäller.

Vad tycker du är det bästa med tjänsten laget.se?
– Jag tycker att tjänsten gör arbetet enklare för tränare och ledare samt att föräldrar kan vara mycket mer delaktiga i ens barns idrottsvärld.

Vill du hälsa till någon?
– Falu HK, där jag lärde mig kasta boll som ung.

Vi avslutar intervjun med fem snabba frågor:

Peter Forsberg eller Tomas Brolin?
Korv med bröd eller mazarin i paus?
Vinna med 1-0 eller 10-9?
På spåret eller Melodifestivalen?
laget.se eller lapp i ryggsäcken?