laget.se förstärker med ytterligare personal! Det senaste tillskottet är Annelie Tossavainen som kommer att jobba med klubbrelationer på laget.se.

Hej Annelie! Varmt välkommen till laget.se!
– Tack så hjärtligt!

Klassisk fråga: Hur känns det?
– Spännande och inspirerande! Känner att jag kommer trivas hur bra som helst här.

Berätta gärna om din idrottsbakgrund.
– Jag har testat på en hel del idrotter, dock är det fotboll och handboll jag vart igång med längst. Handbollen la jag åt sidan för cirka tre år sedan när jag började plugga Sport Management. Det har alltid varit självklart för mig att det är inom idrottssektorn jag hör hemma.

Vad tycker du är det bästa med tjänsten laget.se?
– Att man som involverad i en idrottsförening, oavsett roll, har en sån enkel och smidig tjänst som underlättar för en varje dag.

Vill du hälsa till någon?
– Då vill jag hälsa till mina tidigare tränare, lagledare, föreningsaktiva och lagkamrater som tidigt fick mig att inse att idrott och allt vad det innebär är livet!

Vi avslutar intervjun med fem snabba frågor (Annelies svar skrivna i fet stil):

Peter Forsberg eller Tomas Brolin?
Korv med bröd eller mazarin i paus?
Vinna med 1-0 eller 10-9?
På spåret eller Melodifestivalen?
laget.se eller lapp i ryggsäcken?