Förutom nya föreningar som upptäcker laget.se så finns det såklart många fantastiska föreningar som har hängt med oss i många år redan. Bromstens IK är en av dessa – och det är vi otroligt glada för!

Ordförande Claes Kuntze säger såhär:

Nu har vi varit stora användare av alla funktioner i laget.se under många år och vi är verkligen nöjda med allt. Under årens lopp så har vi haft nya administratörer, kanslister, kassörer e.t.c. och överlämningen är snabb och enkel med allt som rör ”webbsidan”. Bra jobbat laget.se!

Kort om Bromstens IK

Bromstens Idrottsklubb är en anrik förening som bildades år 1910. Verksamheten består av seniorlag och ungdomslag för både pojkar och flickor. Bromstens IK har ca 400 medlemmar i klubben och satsar på kamratskap över gränser. Idag är en av klubbens viktigaste funktioner att bygga broar mellan olika kulturer.

Vi tackar för de otroligt fina orden och laget.se fortsätter jobba hårt för föreningar som Bromstens IK! Besök gärna deras hemsida.

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring 019-15 44 00 eller mejla support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.