Genom att alltid vara inloggad när du besöker laget.se får du den bästa upplevelsen! Det blir enkelt att hålla koll på allt nytt som händer samtidigt som du får tillgång till all icke-offentlig information.

Du kan dessutom spara en hel del tid! Detta oavsett om du är spelare, ledare, förälder, kanslist eller sitter i klubbens styrelse.

Några fördelar som inloggad på laget.se:

• Tydliga notiser när något nytt har hänt
• Enkel navigering mellan sidor du är medlem på eller följer
• Enkelt att hålla dina och/eller dina barns uppgifter uppdaterade
• Kommer åt kontaktuppgifter och dokument som ligger dolt för allmänheten
• Möjlighet att börja följa andra klubbar och lag
• Svara om du kommer eller inte på de aktiviteter du blivit kallad till (gäller silver- och guldpaket)
• Smidigt kommentera bilder, video, nyheter och skriva i gästboken
• Dina aktiviteter på laget.se samlas på din profilsida under Truppen
• Enkelt att söka upp andra klubbar och lag
• Komma åt adresslista (gäller silver- och guldpaket)

Är du inloggad i appen kommer du dessutom åt exklusiva funktioner så som Mitt flöde, Aktiviteter och Kontaktbok.

Glömt lösenordet? Skicka efter ett nytt där du loggar in.

Har du råkat få dubbla profiler kommer du vid din inloggning att få genomgå en migreringsprocess för att slå ihop dina konton. Läs noga igenom den information som står i samband med migreringen.

Fortfarande inloggningsproblem? Kontakta oss: support@laget.se/019-15 44 00.

Så, logga in på laget.se och klicka gärna i ”Kom ihåg mig” för att inte missa några viktiga uppdateringar från ditt lag eller din klubb.

Inloggat läge ger en bättre användarupplevelse!

Ladda ner laget.se-appen här:
iPhone/iPad
Android