laget.se är det enda föreningssystemet ni behöver. Insamlingen av medlemsavgifter har aldrig varit enklare.

• Utan extra kostnad för föreningen
• Automatisk OCR-avprickning
• Ledarna ser medlemsstatus
• Automatiska påminnelser
• Bokföringsexport
• Digitala medlemskort
• Slipp dubbla register

”Skönt att inte behöva lägga tid på onödigt administrativt arbete.”
Johan, Östers IF

Uppstartserbjudande:

Osäkra på hur ni kommer igång? Ni kan vara lugna. Boka kostnadsfritt en tid med någon av våra erfarna medarbetare så sitter vi med er när ni gör ert första utskick. Tryggt och säkert.

Boka på 019-15 44 00 eller support@laget.se.

Bra för alla

Kansli och styrelse
Ni skickar enkelt ut medlemsfakturorna från systemet och när de betalas prickas de av helt automatiskt. Glömmer någon bort att betala i tid påminner systemet utan jobb från er.

Föräldrar
En tydlig faktura med klubbmärke, exakt vad som ska betalas, när och med vilka betalningsuppgifter. Tydlighet istället för osäkerhet uppskattas av föräldrarna.

Ledare
De ideella ledarna slipper blanda sig i processen eftersom fakturorna skickas direkt till deras aktiva. I appen kan ledarna enkelt se vilka i deras grupp som betalt och inte.

”Att samtliga spelare markeras automatiskt när betalning inkommit har underlättat enormt.”
Freddie, AIK Handboll

Veta mer? Boka en gratis genomgång!

Boka på 019-15 44 00 eller support@laget.se