Ni som förening klarar er bra på de omfattande standardfunktioner som finns i laget.se, men för att underlätta ännu mer i det dagliga arbetet för dig som ledare i din idrott finns också möjligheten att köpa till Silverpaketet. Detta ger dig tillgång till alla funktioner i laget.se.

Det här ingår i Silverpaketet:

• Kallelsefunktion – Vilka kommer till matchen/tävlingen eller träningen?
  • Leveransbekräftelse – Vilka har fått och läst e-postutskicket?
  • Adresslista – Exportera anpassad adresslista över lagets medlemmar
  • Skyddade sidor – Nås av inloggade medlemmar; till exempel en taktiksida
  • Webbfråga – Skapa en undersökning mot era besökare
  • Utrymme 1000Mb – Tiodubbla utrymmet för bilder och dokument
  • Representationsgrupp – Nyheter, serier med mera visas automatiskt på klubbsidan från utvalda grupper (gäller klubbsidor)

Silverpaketet kostar endast 39:-/månad (49:-/månad fr.o.m. 1 juli 2023) för ditt lag eller klubb och betalas årsvis. Paket beställs på er laget.se-sida under Admin > Förstasidan > Butiken. Ni kan betala med kort eller via faktura.

Annonsfritt med Guldpaket

Utöver tillgång till alla funktioner i laget.se finns även möjlighet att få en annonsfri hemsida med guldpaketet för 119:-/mån (159:-/mån fr.o.m. 1 juli 2023). Utöver det och tillgång till alla funktioner i laget.se finns då även möjligheten att lägga upp era egna annonser på hemsidan för att exempelvis exponera era egna sponsorer ytterligare.

Klubbpaket ger rabatt

Om er förening vill köpa Silver- eller Guldpaket till flera/alla lag eller grupper samtidigt så får ni en riktigt bra rabatt. Ju fler ni är desto mer rabatt blir det! Vid beställning till minst fem grupper bjuder vi även på ett Guldpaket till klubben.

Beställ genom att skriva till oss eller ringa oss på 019-15 44 00.

☛ Se alla funktioner och priser här