laget.se fortsätter växa och förstärker med ytterligare personal! Det senaste tillskottet är Fredrik ”Honken” Holmquist som kommer att jobba med klubbrelationer på laget.se.

Hej Fredrik! Varmt välkommen till laget.se!
– Tack så mycket!

Klassisk fråga: Hur känns det?
– Det känns väldigt inspirerande och ska bli riktigt roligt att få vara en del av laget.se. Jag är även glad över att ha fått komma hem till Örebro efter två år i Nyköping.

Berätta gärna om din idrottsbakgrund.
– Började spela fotboll som grabb i ÖSK Ungdom, sedan har det varit en rätt dålig aktiv karriär med spel i Rynninge IK och Sköllersta IF. Efter avslutad karriär har jag varit verksam inom Sköllersta IF (Sportchef), BK Forward (Informationsansvarig), Örebro SK Elitfotboll (Administrativt ansvarig för talanggruppen) samt Fotbollsansvarig i IFK Nyköping (heltidsanställd).

Vad tycker du är det bästa med tjänsten laget.se?
– Den snabba och enkla kommunikationen som finns mellan ledare, spelare och föräldrar. Har varit användare av laget.se i många år och det har varit ett mycket bra verktyg som jag nämnde ovan, men även ett bra verktyg för att förmedla ut vad som händer i föreningen.

Vill du hälsa till någon?
– Kan väl skicka med en passning till alla hyresvärdar i Örebro om att jag söker bostad.

Vi avslutar intervjun med fem snabba frågor (Fredriks svar skrivna i fet stil):

Peter Forsberg eller Tomas Brolin?
Korv med bröd eller mazarin i paus?
Vinna med 1-0 eller 10-9? 1-0 är ett kvitto på bra defensiv. Det viktigaste är inte att vinna utan att delta.
På spåret eller Melodifestivalen?
laget.se eller lapp i ryggsäcken?