laget.se växer så det knakar vilket innebär att vi behöver förstärka med ytterligare personal. Det senaste tillskotten är Jimmy Hürrah som kommer att jobba som systemutvecklare på laget.se-kontoret i Örebro.

Hej! Varmt välkommen till laget.se!
– Tack, Jag känner mig verkligen varmt välkommen!

Klassisk fråga: Hur känns det?
– Det känns riktigt bra! Jag får jobba med ett underbart gäng som verkligen brinner för det de gör.

Berätta gärna om din idrottsbakgrund.
– Jag har alltid gillat utmaningar och att testa nya saker så det har blivit en del aktiviteter under åren, bl.a fotboll, judo, friidrott, skateboard, golf, snowboard, mountainbike och Hun Gar Kung Fu.
Det har dock aldrig resulterat i mer än några mindre medaljer i klubb- och/eller distriktsmästerskap.
Man kan sammanfatta min idrottsbakgrund med ”hellre än bra”.

Vad tycker du är det bästa med tjänsten laget.se?
– Det måste nog vara dess bredd, att den underlättar för alla led inom idrotten, såväl ledning som utövare och fans. Också att den är under ständig utveckling.

Vill du hälsa till någon?
– Jag vill hälsa till alla jag har idrottat med genom åren och till min dotter Ester där
framtiden får avgöra om hon också kommer idrotta ”hellre än bra”.

Vi avslutar intervjun med fem snabba frågor (Jimmys svar skrivna i fet stil):

Peter Forsberg eller Tomas Brolin?
Korv med bröd eller mazarin i paus?
Vinna med 1-0 eller 10-9?
På spåret eller Melodifestivalen?
laget.se eller lapp i ryggsäcken?