laget.se förstärker teamet! Det senaste tillskottet är Julia Tivelius som kommer att jobba som Account Manager på laget.se.

Hej Julia! Varmt välkommen till laget.se!
– Hej! Tack så mycket!

Klassisk fråga: Hur känns det?
– Jo, men det känns bra och mysigt!

Berätta gärna om din idrottsbakgrund.
– Min idrottsbakgrund är främst från basketen som jag spelade när jag var mellan 7 och 17 år. Basketen har blivit min grej här på laget.se vilket verkligen är jättekul! Sen har jag jobbat med Djurgården IF (och gör fortfarande till viss del) där jag har mitt hjärta.

Vad tycker du är det bästa med tjänsten laget.se?
– Jag tycker laget.se fyller en stor funktion hos idrottsklubbar, jag vet själv hur lätt det var att tappa bort en lapp från träningen eller komma ihåg vilket datum man skulle ha match eller vad som skulle med.
Sen är det ju ett stor fördel för klubbarna att grunden till deras hemsida redan är klar och att dom inte behöver tänka på den tekniska biten.

Vill du hälsa till någon?
– Ja jag vill ju hälsa till min nya kollega Adam. Tivelius/Stighäll kämpar på!

Vi avslutar intervjun med fem snabba frågor (Julias svar skrivna i fet stil):

Peter Forsberg eller Tomas Brolin?
Korv med bröd eller mazarin i paus?
Vinna med 1-0 eller 10-9? Hålla nollan är alltid skönt!
På spåret eller Melodifestivalen? Jag är grym där 😉
laget.se eller lapp i ryggsäcken?