Är du övergripande administratör som behöver kunna arbeta med både klubben centralt och underliggande lag/träningsgrupper? Lösningen är behörigheten ”klubbadministratör”. Då får du även tillgång till klubbadmin med exempelvis modernt medlemsregister, smidigt campverktyg och kraftfulla e-postutskick.

Kanske är du Kanslist eller liknande med en övergripande roll i föreningen? Ordförande? Driven ungdom med känsla för administration? Det finns många fördelar med att ha flera klubbadministratörer.

Några av fördelarna:

• Tillgång till klubbadmin med flera kraftfulla verktyg och funktioner
  • Smidigare navigering mellan klubb och grupper i Admin.
  • Möjlighet att dela ut silver-/guldpaket i ett Klubbpaket.
  • Behöver endast finnas tillagd som medlem i klubben och i de grupper denne är personligt involverad i.

Vi rekommenderar varje klubb att utnämna 3-6 klubbadministratörer. Det gör ni genom att fylla i och skicka in dokumentet nedan (använd dokumentet flera gånger om det behövs) eller få en befintlig klubbadministratör ge dig behörigheten.

• Utnämning av klubbadministratör (PDF)

Klubbadministratörer i er förening skapar dels ordning och reda men bidrar också till ökad trygghet för alla inom klubben!