Trots en minst sagt utmanande coronapandemi är laget.se en av de bästa på nätet för sjunde året i rad, enligt IDG.se.

2020 har varit, och fortsätter att vara, ett speciellt år. Topp100-listan som är Sveriges mest respekterade utmärkelse för bästa sajter och tjänster på nätet valde därför i år att fokusera på dem som pallade trycket.

laget.se är mycket glada över att kunna konstatera att sajten är en av de fem utvalda i kategorin Sport och träning även 2020.

– Jag känner mig stolt över att vi levererade en stabil tjänst även under det tyngsta trafiktrycket i början av mars när alla föreningar skulle ut med information samtidigt. Att vi dessutom snabbt kunde ställa om och bland annat utveckla en lösning som gjort att Sveriges idrottsföreningar hittills samlat in över tre miljoner kronor via Swish-insamlingar i laget.se gör mig väldigt glad. Det blir ett slags kvitto på att laget.se gör skillnad, säger Per Stenmar, produktchef på laget.se.

☛ Se hela Topp100-listan på IDG.se

Vill du veta mer om hur laget.se kan hjälpa din förening? Kontakta oss på support@laget.se eller 019-15 44 00 så hjälper vi er!

Sedan 1996 har IDG.se (tidigare Internetworld) utsett Sveriges hundra bästa sajter. Med åren har priset blivit det viktigaste och mest hedersamma att vinna för en svenskutvecklad sajt. laget.se har varit med på listan sedan 2014!