Vi jobbar ständigt med att utveckla laget‌.se för att underlätta arbetet i Sveriges idrottsföreningar. De senaste åren har massor av nya funktioner adderats och vi har stora planer för den fortsatta utvecklingen.

Den 1 juli 2023 justerar vi priserna för de olika paketen och systemet laget‌.se för första gången på över tio år.

Uppstart och grundlicens

Uppstartskostnad

Fortsatt 0:- oavsett föreningstyp.

Årlig grundlicens (NY)

Tidigare 0:-, från 1 juli 999:- per förening. Grundlicensen ger tillgång till systemet inkl. medlemsregister, IdrottOnline-integration, hemsida, app, fakturatjänst, digitala medlemskort, närvarohantering, utskick och många fler användbara funktioner för både föreningen och grupperna/lagen. I grundlicensen ingår även support på e-post och telefon.

För avtalsföreningar faktureras grundlicensen den kalendermånad avtalet inleddes och för de som köper klubbpaket faktureras grundlicensen tillsammans med klubbpaketet.

Paket

Enskilda paket

Bronspaket: Fortsatt 0:-/mån
Silverpaket: Tidigare 39:-/mån, från 1 juli 49:-/mån
Guldpaket: Tidigare 129:-/mån, från 1 juli 159:-/mån

Paketen köps årsvis och redan köpta paket påverkas inte av prisjusteringarna.

Klubbpaket

Vid köp av Silverpaket/Guldpaket till flera grupper samtidigt erbjuds rabatter. Tidigare från fem paket och uppåt men från 1 juli redan från två paket och uppåt. Dessa rabatterade priser kommer att hittas här.

För att förenkla för er kommer klubbpaketen efter 1 juli förlängas automatiskt och era ledare slipper därför riskera att stå utan exempelvis kallelsefunktion för att någon glömt höra av sig i tid. Klubbpaket och enskilda paket har ingen uppsägningstid.

Föreningar med avtal där priser på Silverpaket och/eller Guldpaket regleras i avtalet berörs under avtalstiden självklart inte av prisjusteringarna på just paketen. Övriga prisjusteringar gäller även föreningar med avtal.

Frågor och övriga priser

Besök gärna vår FAQ om du har frågor eller kontakta oss på support@laget.se. För att se samtliga priser, besök priser.laget.se. Priserna är inkl. moms.