Nu i december 2014 har laget.se nått en ny milstolpe och passerat 800 000 registrerade spelare, ledare, föräldrar, styrelseledamöter, kanslister med mera.

– Vi ser en stor tillströmning av nya klubbar och lag som inser nyttan med laget.se och föredrar en riktig helhetslösning som erbjuder hemsida, medlemsfakturering, video, app, mejlutskick och SMS i samma system, säger Mikael Blix som är VD på laget.se.

Men det är inte bara den lyckade rekryteringen av nya klubbar som påverkat ökningen menar Blix.

– Samtidigt är det fler och fler av redan befintliga lag som förstått vinsterna i att inte bara lägga till spelaren som medlem utan också föräldrarna vilket för laget innebär att det är betydligt enklare att nå ut med informationen, fortsätter Blix.

Nu tar man nya tag och fortsätter utveckla tjänsten.

– Det ständigt ökande användarantalet motiverar oss att fortsätta arbeta hårt för att ytterligare förenkla för alla inom den svenska idrotten, avslutar Blix.

Har ni koll på era medlemmar? Du som administratör kan enkelt registrera dem under Medlemmar i Admin för att få riktig ordning och reda!