Vi på laget.se tycker det är viktigt att vi har en produkt som fungerar och är användarvänlig för den breda massan. Därför söker vi nu användare med stora eller små synnedsättningar som vill vara med att förbättra laget.se!

Arbetet med en bättre produkt för personer med synnedsättningar påbörjades innan sommaren, och vi söker nu fler som vill vara med och hjälpa till.

Målet är att få ihop en referensgrupp som består olika typer av personer, med olika typer av stora eller små synnedsättningar, som kan vara med och ge oss feedback på vårt arbete.

Anmäl intresse till support@laget.se, skriv Referensgrupp som ämne och berätta kort om dig, din synnedsättning och hur du uppfattar laget.se idag utifrån din synnedsättning.

Tack för din hjälp!