Under veckan gick årets upplaga av IAB Sweden Mixx Awards av stapeln på Nalen i Stockholm. laget.se var nominerade i kategorin Bästa Digitala Säljteam tillsammans med Schibsted, TikTok, Mediekompaniet och Bauer Media.

När juryn hade gjort sitt val stod laget.se som vinnare med följande motivering:

“Med en imponerande försäljning, under utmanande omständigheter, har detta lag skapat mervärde för fler än sig själva. Medan de, trots sin storlek, arbetar aktivt med både kundnöjdhet och kompetensutveckling, skapar de samtidigt bättre förutsättningar för föreningslivet och folkhälsan. VM-94 blev det brons, men nu blev det faktiskt guld. Stort grattis till det bästa laget!”

Tomas Käll är Chief Commercial Officer på laget.se:
– Jag kan inte vara mer stolt just nu. Att få vara med och bidra till föreningslivet och dessutom ha äran att jobba med kollegor som har förtroendet i branschen som Sveriges bästa digitala säljteam är svindlande.

Vi från laget.se vill rikta ett stort tack till våra partners men självklart också juryn och alla andra inblandade i IAB Sweden Mixx Awards 2021!

Vill du veta mer om möjligheterna för varumärken att nå ut via laget.se? Läs mer på annons.laget.se.