laget.se växer så det knakar vilket innebär att vi behöver förstärka med ytterligare personal. Ett av de två senaste tillskotten är Mikael Larsson som kommer att jobba som systemutvecklare på laget.se-kontoret i Örebro.

Hej Micke! Varmt välkommen till laget.se!
– Hej och tack.

Klassisk fråga: Hur känns det?
– Känns fantastiskt.

Berätta gärna om din idrottsbakgrund.
– Hade en kompis på mellanstadiet som hade Wayne Gretzkys autograf. Åtnjuter idrott från läktarplats, men tittar på det mest från snooker till amerikansk fotboll. Kommer dock inom en snar framtid göra mitt första framträdande på gräs när jag debuterar i laget.se’s korpenlag i fotboll.

Vad tycker du är det bästa med tjänsten laget.se?
– Då jag kommer jobba med den tekniska utvecklingen så tycker jag det är häftigt att jobba med en av Sveriges 20 största siter. Det känns även hedersamt att få vara med och bidra till vår största folkrörelse.

Vill du hälsa till någon?
– Tillsammans tillbaka.

Vi avslutar intervjun med fem snabba frågor (Mickes svar skrivna i fet stil):

Peter Forsberg eller Tomas Brolin?
Korv med bröd eller mazarin i paus?
Vinna med 1-0 eller 10-9?
På spåret eller Melodifestivalen?
laget.se eller lapp i ryggsäcken?