Fler föreningar än någonsin signar för laget.se! 2021 har hittills varit ett rekordår och tillströmningen av nya föreningar har ökat kraftigt.
– Att vi anpassat systemet även för individuell idrott så vi nu kan erbjuda alla Sveriges idrottsföreningar ett högkvalitativt men också kostnadsfritt föreningssystem är en av orsakerna, säger Eric Ström som är Club Relations Manager på laget.se.

Vill din idrottsförening gå över till kostnadsfritt föreningssystem och hemsida via laget.se? Kontakta oss på support@laget.se eller 019-15 44 00 så hjälper vi er igång!

Föreningssystemet har utvecklats kraftigt under året och produktförbättringar har gjorts inom flera olika områden.

– Det är många nya funktioner i produkten vilket känns kul och det har helt klart bidragit till vår starka tillväxt. Samtidigt har utvecklingen av produkten också förenklat och förbättrat idrottsvardagen även för de tusentals föreningar som redan använder laget.se, menar Eric.

De flesta föreningar som hör av sig har läst på lite om systemet och hemsidan innan och vill helt enkelt bara ha hjälp att komma igång. Andra vill ha ett möte för att höra mer.

– Under 2021 har vi fått möjligheten att presentera laget.se för rekordmånga föreningar via videomöten men på senare tid även på plats. Föreningarna får bättre koll på vad vi erbjuder och vi får en tydlig bild av föreningens behov, berättar Eric.

Föreningar som vill komma igång direkt eller boka ett möte för att höra mer kan kontakta laget.se på support@laget.se eller 019-15 44 00.

– Det känns väldigt roligt att kunna hjälpa fler föreningar igång i laget.se och på så sätt bidra till att föreningens ansvariga, ledare, medlemmar och föräldrar får en klart enklare idrottsvardag, tycker Eric.

Vi på laget.se vill rikta ett stort tack till alla föreningar för det förtroende man visat oss under året. Tillsammans med er ser vi fram emot att fortsätta arbetet för ett blomstrande föreningsliv och att få fler tjejer och killar i idrott.

Vill din förening gå över till laget.se som föreningssystem och hemsida men helt utan reklam? Kontakta oss på support@laget.se eller 019-15 44 00 så ger vi er ett riktigt bra pris!