För att snabbt kunna stödja Sveriges idrottsföreningar under coronapandemins början lanserades ett verktyg för att föreningar enkelt skulle kunna starta en egen insamlingskampanj via laget.se. Nu har över 4 miljoner samlats in!

”Jag är mycket positivt överraskad av Swish-insamlingen i laget.se! Det är väldigt enkelt att starta en insamling och på en månad samlade vi in ca 40 000 kronor utan ansträngning.”
Olof, Jitex Mölndal BK

Insamlingarna har inte bara startats i syfte att stötta föreningar under coronapandemin, utan har också fungerat bra för andra ändamål så som exempelvis läktarrenovering, fiktiva matchbiljetter, minnesfonder och inköp av utrustning.

• Snygg insamlingssida med klubbens egna färger
• Givare betalar enkelt med Swish
• Valfritt gåvobelopp från 50 SEK
• Ingen startavgift och tydlig prissätting
• Pengar löpande på föreningens konto

Om ni också vill starta en digital Swish-insamling och låta vänner till föreningen stötta er idag gör du det som Klubbadministratör via Admin > Klubbadmin > Ekonomi i laget.se.

Även föreningar som inte använder laget.se är välkomna att starta en insamling.

Läs mer och anmäl intresse på insamlingar.laget.se

Mer intresserad av en mer långsiktig intäkt på månadsbasis? Testa vårt verktyg för Månadsgivare.

Tillsammans för #fleriidrott!