Ni vet väl att alla som vill följa ert lag eller grupp kan göra det utan att vara medlemmar? På så sätt får de bland annat tillgång till laget.se-appen med allt det roliga och matnyttiga ni publicerar.

Användbart och kul för exempelvis mor- och farföräldrar, supportrar, aktivas vänner och andra intresserade.

Så här går det till:

Personen besöker favoritgruppens hemsida i laget.se via webben på dator eller mobil. Efter ett tag dyker ”Följ-knappen” upp där man fyller i sin e-postadress. Efter man bekräftat e-postadressen kan man exempelvis hämta appen via AppStore, Google Play eller Huawei AppGallery och logga in för att få full koll på er grupp!

Som följare får man förutom tillgång till appen även automatiska mejl- och pushnotiser med nyheter, videoklipp, matchresultat och liknande som gruppen publicerar.