Med ett Klubbpaket i silver eller guld kan alla lag i föreningen bland annat skicka kallelser till en aktivitet, få läsbekräftelse på utskick och ha skyddade menyval. Med ett klubbpaket i guld blir dessutom alla era sidor reklamfria!

5 träningsgrupper eller fler?

Beställer ni Klubbpaket i silver för minst 5 grupper vi er en bra rabatt plus att vi bjuder på ett guldpaket vilket innebär att klubbsidan blir reklamfri och att ni kan ha egna annonser för att bland annat exponera utvalda sponsorer ytterligare.

☛ Här kan ni räkna fram ert pris!

Kontakta oss för att beställa på 019-15 44 00 eller support@laget.se

Varje enskild grupp kan också beställa silver- eller guldpaket direkt via Admin > Förstasidan > Butiken och betala med kort eller via faktura.

Det här ingår:

• Kallelsefunktion – Vilka kommer till matchen/tävlingen eller träningen?
  • Leveransbekräftelse – Vilka har fått och läst e-postutskicket?
  • Adresslista – Exportera anpassad adresslista för gruppens medlemmar
  • Skyddade sidor – Nås av inloggade medlemmar; till exempel en taktiksida
  • Webbfråga – Vad tror era besökare om den kommande matchen?
  • Utrymme 1000 Mb – Tiodubbla utrymmet för bilder och dokument
  • Representationslag – Nyheter, serier med mera visas automatiskt på klubbsidan från utvalda lag (gäller klubbsidor)
  • Reklamfritt – Reklamfria sidor och möjlighet till egna annonser med guldpaket