En välfylld spelarprofil är alltid roligare. Den är din personliga presentation för dig själv i ditt lag. Se till att ha detaljerna på plats för ett proffsigt intryck!

Din spelarprofil ser man när man klickar på ditt namn under menyvalet Laget.

Uppdatera din spelarprofil:
1. Logga in på laget.se
2. Dator/mobilwebb: Klicka på din profilbild uppe till höger och välj Mina uppgifter. App: Klicka på Min profil i menyn och välj Mina inställningar.
3. Se till så att allt stämmer under Allmänt, Personligt, Bild & Profil och Kontaktuppgifter och fyll i det som saknas. Roligt är såklart att ha en bild! Spelar du i flera lag kan du göra en sidspecifik profil för varje lag under Profil & Bild.
4. Spara.

För föräldrar:
Om ditt barn saknar egen e-postadress loggar du som förälder in på din egen användare och väljer i stället Mina barn i steg 2.

Det är också trevligt om du som förälder laddar upp en bild på dig själv. Den syns då bland annat i kommentarer du gör i laget.se.

För administratörer:
Du som administratör redigerar medlemmarnas profiler under Admin > Medlemmar > Klicka på medlemsnamn > Redigera.

Om du gör ändringar under Profil & Bild och medlemmen spelar i ett annat lag behöver du inte oroa dig för att förstöra information på den andra lagsidan. Däremot så är Allmänt, Personligt och Kontaktuppgifter samma på alla lag man är medlem i.

Hotta upp din spelarprofil idag!