Vi har det stora nöjet att välkomna vår nya affärsutvecklingschef Tomas till laget.se! För att lära känna honom bättre har han fått svara på några frågor.

Hej Tomas och varmt välkommen!

Kan du berätta lite om din idrottsbakgrund?

– Tack, det här känns otroligt roligt! Min idrottsbakgrund är ganska bred. Jag har utövat väldigt mycket sport, men fokuset låg på fotboll, dans och thaiboxning.

Vad gjorde du innan du kom till laget.se?

– Innan jag kom till laget.se arbetade jag på Bonnier News Sales som försäljningschef på deras innovationsavdelning, Brand Studio. Värt och nämna är att jag även drivit ett par sportbutiker under tidigare år, så sporten har alltid varit nära.

Vad tycker du är det bästa med tjänsten laget.se?

– Att vi kan hjälpa Sveriges idrottsföreningar att frodas och nå framgång och samtidigt underlätta i idrottsfamiljers vardag. Att tjänsten erbjuds gratis tycker jag också är lysande!

Vilket är ditt största idrottsögonblick?

– Har inget skrytmaterial om min egna idrottskarriär tyvärr, men ögonblicket när jag fick ett block med personliga hälsningar och autografer från hela 94:a gänget slår det mesta.

Kan du nämna något som dina kollegor troligtvis inte vet om dig?

– Jag har tatuerat in ”smala” på höger smalben och ”ben” på vänster.

Stort tack Tomas och varmt välkommen till laget.se!