/ Bloggen

Senaste nytt från laget.se

Sveriges idrottsföreningar har nu samlat in över 4 miljoner

25 Maj, 2021 | Information |

För att snabbt kunna stödja Sveriges idrottsföreningar under coronapandemins början lanserades ett verktyg för att föreningar enkelt skulle kunna starta en egen insamlingskampanj via laget.se. Nu har över 4 miljoner samlats in!   ”Jag är mycket positivt överraskad av Swish-insamlingen i laget.se! Det är väldigt enkelt att starta en insamling och på en månad samlade vi in ca 40 000 kronor utan ansträngning.” Olof,...

Läs mer

Telefonsupporten stängd onsdag och torsdag (19-20 maj) – men mejla gärna!

18 Maj, 2021 | Information |

Vi strävar alltid efter att ge våra användare en så bra produkt och så bra service som möjligt. Som ett led i förbättringsarbetet är alla medarbetare på digital fortbildning onsdag och torsdag den här veckan (19-20 maj 2021).   Detta innebär att vår telefonsupport är stängd dessa dagar och vi hänvisar istället till att kontakta vår support genom att skapa ett ärende här eller mejla oss på support@laget.se.   Ni kan...

Läs mer

Exempel på förbättringar kring medlemskap och betalning

17 Maj, 2021 | Produktnytt |

Här är några exempel på produktförbättringar som gjorts kring medlemskap och betalning sedan medlemsfaktureringen lanserades: • https://bloggen.laget.se/produktnytt/fler-betalmojligheter-med-bankoverforing-och-autogiro/ • https://bloggen.laget.se/produktnytt/nyhet-mina-fakturor-i-laget-se-appen/ • https://bloggen.laget.se/produktnytt/nu-kan-klubben-skicka-fakturapaminnelser-i-batch/ •...

Läs mer