Vi har nu lanserat en efterlängtad funktion. Som inloggad medlem kan man nu få hela lagets adresslista i en enkel excelfil. Aktivera funktionen genom att logga in som administratör och klicka på Inställningar och sedan Medlemmar. När du sedan valt minst en Roll som synlig så kommer en länk till Adresslistan att finnas för inloggade medlemmar under sidan Truppen. Självfallet kommer endast kontaktinformation som på varje medlem är vald till ”Synlig för alla” eller ”Synlig för medlemmar” att synas här.

Föräldrars kontaktinfo på spelarprofil
Om man som administratör valt att visa Föräldrar under Inställningar -> Medlemmar så kommer föräldrarnas kontaktinformation även att synas när man klickat in sig på en spelare i truppen för inloggade medlemmar. Detta förutsätter att spelaren har föräldrar inlagda och kopplade till sig samt att kontaktinformationen är satt till ”Synlig för alla” eller ”Synlig för medlemmar”.

Ytterligare justeringar
• Justerat sluttiden på matcher som skapats via Serier/Cuper.
• Korrigerat ett fel som uppstod i Internet Explorer 10 som gjorde att man inte kunde välja en fil under Utskick.
• Korrigerade en bugg som gjorde att händelser som sträckte sig över flera dagar i vissa fall visades som en heldag i kalenderprenumerationer.

Ha en riktigt bra helg!
/Alla vi på laget.se