Vi har inatt gjort en uppdatering som bland annat inkluderar en bättre hantering av grupper. Under medlemmar som inloggad administratör har ni nu en flik som heter ”Hantera grupper”. Här kan ni både skapa en ny grupp men även få en överblick över vilka grupper som finns inlagda. Möjligheten att via medlemsvyn klicka på gruppnamnen och därmed komma in i redigeringen finns självklart fortfarande kvar.

Andra saker i nattens uppdatering
• Om man spelar både som målvakt och utespelare så har man nu två sepparata delar på sin profil för denna statistik.
• Löst ett problem som uppstod i förra uppdateringen med att vissa sponsorsidor ”bröts” på ett märkligt sätt.
• Adderat information om vilken sport en match på klubbsidan avser. Är det ex. innebandy så står det (I) efter matchen. Ytterligare förfiningar på detta kommer att göras.
• Löst ett sällsynt problem med att en person som först satt sin som ”Deltar ej” under en kallelse kan kringgå reservlistan (om det funnits en kvot) om man som administratör senare sätter denne till ”Deltar”. Detta fel berörde dock endast några sidor.
• Justerat poängligan för besökare så att den bättre hanterar medlemmar som är satta som både spelare och målvakter.