Under året har vi utvecklat appen laget.se. Nu gör den ännu större skillnad för dig som användare. Du loggar enkelt in med samma e-postadress och lösenord som vanligt. Appen är gratis och hittas här:
För iPhone
För Android
För Huawei

En av förbättringarna är att vi adderat flera hjälpande pushnotiser vilket bland annat innebär att du får veta direkt om ledaren i din grupp lagt till nya aktiviteter i kalendern.

– Syftet är att göra vardagen lite enklare. Exempelvis får du varje morgon en påminnelse om dagens aktiviteter för dig och dina barn, säger Johanna, en av flera utvecklare på laget.se som jobbat med förbättringarna.

Det har också lagts till flera smarta notiser för administratörer. Exempelvis får du som administratör nu veta när personer svarar på era kallelser – istället för att behöva gå in själv hela tiden för att kolla vilka som svarat.

– Du får dessutom en notis om någon ändrar sitt svar, istället för att det kommer som en överraskning när ni samlas för att genomföra er träning, match eller tävling, berättar Johanna.

I appen finns nu också “Mina fakturor” där du hittar alla fakturor för dig och dina barn.

– Det blir ett bra komplement till det leveranssätt föreningen valt när man skickat fakturan. Föräldrar får verkligen koll på de avgifter man har inom föreningslivet, vilka man betalt och vilka som behöver hanteras, säger Johanna.

Appen laget.se är helt gratis och finns i App Store, Google Play och HUAWEI AppGallery. Ladda ner den här om du inte redan gjort det:
För iPhone
För Android
För Huawei

Och glöm inte att aktivera pushnotiser! 🙂