Fler och fler väljer laget.se som helhetslösning för sin klubb. 2013 har varit ett riktigt toppenår där tillströmningen av nya klubbar ökat kraftigt. Nu visar det sig också i besökarstatistiken.

Vecka 35 hade laget.se hela 635 000 unika besökare vilket är den högsta noteringen någonsin.
– Vi är oerhört tacksamma att det hårda arbete vi lägger ner också ger resultat vilket den senaste tidens positiva trafik visar, säger Mikael Blix som är VD på laget.se.

Siffrorna gör att laget.se nu placerar sig som nummer 17 på listan över Sveriges största sajter.
– Det här ger oss kraft och energi att fortsätta jobba hårt för en ännu bättre tjänst som ytterligare underlättar idrottsvardagen för alla inom den svenska idrottsrörelsen, fortsätter Mikael.

KIA-index är den officiella listan för mätning av trafiken på svenska webbplatser.