Vi på laget.se är glada och tacksamma över att i torsdags ha utsetts till Årets Plattform under konferensen Sport & Pengar 2021! Andra nominerade i kategorin var 360 Player, SportAdmin, Everysport och HockeyNews.

– Självklart går det här priset ut till hela teamet som sliter hårt för att göra plattformen bättre. Men vi vill också tillägna det till alla där ute i svenskt föreningsliv som varje dag använder systemet och varje dag kämpar för att göra svenskt föreningsliv till världens bästa, säger Oskar Gustafsson som är marknadschef på laget.se.

Konferensen Sport & Pengar 2021 arrangerades av Sportseminarier som sedan 2002 utvecklat svensk sportindustri genom bland annat konferenser och utbildningar.

Vill din idrottsförening gå över till marknadens mest prisvärda alternativ? Kontakta oss på support@laget.se eller 019-15 44 00 så hjälper vi er igång!