Få kontroll på ​föreningens medlemsavgifter – skicka fakturor enkelt via laget‌.se.

Exempel på nyheter sedan lansering:

• Alla mottagare ser sina fakturor i appen
• Pushnotis till mottagare vid ny faktura
• Möjlighet att betala via QR-kod, banköverföring och autogiro
• Fakturera personer efter egna medlemskategorier

…och mycket mer.

Supertydligt verktyg för föreningen. Supertydligt för era medlemmar.

Aktivera funktionen under Admin > Fakturering på klubbsidan (inga skyldigheter) eller kontakta oss på 019-15 44 00 eller support@laget.se så hjälper vi er.

Samla in medlemsavgifter för 0:-

• Startavgift 0:-
• Månadsavgift 0:-

Obegränsat antal medlemmar, avgifter och fakturor.

Vår modell bygger på serviceavgifter som med fördel läggs på mottagaren för att inte belasta föreningens ekonomi.

Mottagare betalar då föreningens avgifter plus 19 kr per e-postfaktura eller 29 kr per brevfaktura i serviceavgift. Inga konstigheter!

”Att samtliga spelare markeras automatiskt när betalning inkommit har underlättat enormt.”
Freddie, AIK Handboll

Bra för alla

Kansli och styrelse
Ni skickar enkelt ut medlemsfakturorna från systemet och när de betalas prickas de av helt automatiskt. Glömmer någon bort att betala i tid påminner systemet utan jobb från er.

Föräldrar och aktiva
En tydlig faktura med klubbmärke, exakt vad som ska betalas, när och med vilka betalningsuppgifter. Tydlighet istället för osäkerhet uppskattas av mottagarna.

Ledare
De ideella ledarna slipper blanda sig i processen eftersom fakturorna skickas direkt till de aktiva i träningsgruppen. I appen kan ledarna enkelt se vilka i deras grupp som betalt och inte.

Frågor?

Kontakta oss på 019-15 44 00 eller support@laget.se

”Skönt att inte behöva lägga tid på onödigt administrativt arbete.”
Johan, Östers IF