Med den nya Användarbaren kommer du ha en lättillgänglig och tydlig vy för alla dina Notiser – både via mobil och dator!

– Det bästa med nya Användarbaren är att man nu kan hitta alla sina notiser, kallelser och favoritsidor enkelt även i mobilen, säger Emil, Front-end Developer på laget.se och hänvisar till att sidorna på laget.se nu besöks dubbelt så ofta i mobilen som via dator.

Vi har jobbat hårt för att den nya Användarbaren ska bli så smidig och tydlig som möjligt. Förutom att den är lättillgänglig och alltid följer med när du scrollar så består den av följande funktioner:

Admin / Medlemsvy
Här växlar du mellan Administratörsvy och Medlemsvy om du är Administratör.

Hitta klubbar och lag snabbt och enkelt på laget.se via dator.

Notiser
Här får du de senaste uppdateringarna från ditt lag och/eller klubb.

Anmälningar
Central plats för alla de aktiviteter du kan anmäla dig till i laget.se.

Mina sidor
Hitta snabbt till de sidor du är medlem på eller följer.

Min meny
Hantera dina egna och dina barns uppgifter.

Detta är en första förändring i ett stort pågående arbete av genomgående designförbättringar på laget.se.

Så, logga in på laget.se och klicka gärna i ”håll mig inloggad” för att inte missa några viktiga uppdateringar från ditt lag eller din klubb. Inloggat läge ger en bättre användarupplevelse!