Det nya månadsgivarverktyget i laget.se är ett enkelt sätt att nå en betydande central intäkt för föreningen utan administrativ börda. Vad skulle det innebära för er förening med låt säga 10 000:- extra in på kontot varje månad?

Månadsgivare är en funktion som sticker ut – och vi tror den kan göra stor nytta för din förening över tid. Ju tidigare ni kommer igång, desto snabbare får ni en betydande månadsintäkt.

✓ Månadsgivarna signar en gång – enkelt och tryggt
✓ Pengar dras automatiskt via autogiro varje månad
✓ Föreningen får en snygg månadsgivarsida
✓ Automatiska löpande utbetalningar till föreningen
✓ Superenkelt att komma igång

☛ Läs mer på manadsgivare.laget.se

Ökad ekonomisk trygghet för föreningen

Bara genom att växa med 5-10 givare i månaden kommer det på sikt göra stor ekonomisk skillnad för din förening.

Räkneexempel: 30 månadsgivare á 49:- och 25 stycken á 99:- innebär en årssomsättning på 47 340:- och då har inte mer än 55 personer anslutit.

Guide: Kom igång via klubbadmin

1. Gå till ”Admin” på klubbsidan och klicka på ”Till klubbadmin”
2. Klicka på fliken ”Ekonomi” och sedan på ”Månadsgivare”
3. Fyll på med information i tre enkla steg och ni är igång!

Ni har nu en snygg månadsgivarsida med klubbens färger som marknadsförs automatiskt mot era medlemmar. Länken till sidan är även enkel att dela via exempelvis sociala medier för att ge er själva förutsättningar för en bra start – och som på sikt kan växa till något riktigt stort.

Månadsgivarverktyget är tillgängligt för alla föreningar oavsett om ni använder laget.se eller inte.

Välkommen att kontakta oss019-15 44 00 eller support@laget.se om du har frågor eller vill ha hjälp med att komma igång.