Ny kalenderdesign
Utifrån de önskemål som kommit in så har vi nu uppdaterat designen och funktionen i månadsöversikten av kalendern. Genom denna nya design får ni direkt mer information om händelserna och en mer lättöverskådlig kalender.
Vi har samtidigt också löst en bugg som gjort att man i webbläsarna Chrome och Safari inte per automatik hamnar vid den dagen man klickat på via kalendern i högerspalten.

Ny utskriftsvänlig kalender
Via den vanliga kalendern kan man nu nå en utskriftsvänlig kalender som är helt optimerad för att enkelt kunna skrivas ut. Man kan här, liksom i den vanliga kalendern, välja vilka olika händelser man vill ha med. Vi har också lagt in möjligheten att på klubbsidor och sektionssidor fritt välja mellan klubbens lag och därmed också kunna skapa en kalenderutskrift som bara berör vissa lag.

Mycket nöje!