För att kunna leverera ännu bättre funktioner för er som användare tog vi för några veckor sedan beslutet att byta ut vår uppladdningsfunktion mot en helt ny! Resultatet ser ni i dagen uppdatering!

Några fördelar med den nya uppladdningsfunktionen
• Nu kan man oavsett webbläsare ladda upp obegränsat antal bilder samtidigt. Perfekt om man vill ladda upp ett helt album från exempelvis matchen eller träningslägret.
• Om man laddar upp flera bilder samtidigt så sorteras de nu utifrån den ordning de de väljs. Det tidigare problemet med att de hamnat i blandad ordning är alltså löst.
• Mer information under uppladdning vilket framförallt underlättar om man laddar upp många bilder.
• Snabbare uppladdning
• Ett problem som den tidigare uppladdningsfunktionen hade och som gjorde att vissa datorer med Internet Explorer 7 inte kunde ladda upp dokument är nu också löst.

Uppladdningsfunktionen berör alla delar på laget.se som inkluderar en uppladdning, Fotoalbum, dokument, profilbild, lagbild etc.