Starta en försäljning av Newbody Familys populära kvalitetsprodukter via det här formuläret så får ni tack vare laget.se och Newbody Familys mångåriga samarbete gratis sportväskor till hela ert lag!

Väskorna skickas tillsammans med övriga varor efter avslutad försäljning.

När ni säljer Newbody Family kommer ni upptäcka att era kunder är välbekanta med produkterna och gladeligen återkommer för att handla om och om igen.

Ni behåller alltid 25 % av beloppet ni sålt för och i snitt tjänar en grupp 16 450 kr vid en försäljning.

Formuläret finns på den här länken:

Det hittas också via:

laget.se-appen
En grupp/lags administratör kan också klicka på “Tjäna pengar” i laget.se-appen och där ta sig vidare till formuläret.

Klubbadmin
Klubbcentrala administratörer i laget.se klickar på fliken “Ekonomi” i klubbadmin och kan därifrån nå formuläret.

Erbjudandet med sportväskor gäller om ni som grupp säljer i snitt 15 paket eller mer per spelare/aktiv.

Lycka till med just er försäljning och grattis till snygga sportväskor! 😍