Premium är här! För 29:- i månaden får du en annonsfri användarupplevelse av laget.se och snabbare mejlsupport – allt utan bindningstid.

Som grädde på moset bidrar du även till att föreningssystemet laget.se kan fortsätta vara gratis för Sveriges idrottsföreningar.

Det här är laget.se Premium

• Reklamfritt – Fokusera på det som är viktigt. Med laget.se Premium slipper du distraktioner.
  • Gäller både app och hemsidor – Oavsett du gillar att använda laget.se via appen, mobilwebb eller datorn så finns Premium med dig.
  • Prioriterad mejlsupport – Först i kön. Dina nya och pågående ärenden prioriteras alltid i mejlsupporten.
  • Du stöttar laget.se – Du bidrar till vidareutveckling av laget.se och att systemet kan erbjudas gratis till Sveriges föreningar.
  • Rabatt för familjen – Teckna Premium för alla i familjen som har ett eget användarkonto i laget.se och få 31 % rabatt. Du ser rabatten tydligt vid köptillfället.
  • Ingen bindningstid – Löpande abonnemang som du enkelt avslutar när du önskar.

Så uppgraderar du till Premium

Via webbläsaren på din dator eller mobil uppgraderar du till Premium under din användarprofil uppe till höger när du loggat in på laget.se. Om du istället använder laget.se-appen tecknar du Premium via exempelvis meny-symbolen eller genom att stänga en annons.

Du kan även klicka här direkt och logga in

Visionen om #fleriidrott

Visionen för laget.se är Fler i idrott – att fler ska hitta till idrotten och stanna kvar längre på grund av de många fördelarna för hälsa och samhälle.

Vår roll i det är att göra administrativ och ekonomisk skillnad för föreningslivet. Inte lägga kostnader på föreningarnas redan ansträngda ekonomi. Vi vill gå andra vägar.

Genom laget.se Premium hjälper du oss i arbetet med att förenkla vardagen för alla inom svensk idrott – varje dag. Tack!