Nu lanseras appnotiserna som hjälper dig att hålla koll på nya kommentarer i laget.se-appen på din Apple- eller Androidtelefon.

Notiserna ger dig superkoll på kommentarer på nyheter, bilder och videoklipp för ett lag eller en klubb du är medlem i eller följer. Bra för dig, ditt eventuella aktiva barn och för ledaren som jobbar med att få ut information och skapa engagemang.

Ni som upplever att ni har fått för många mejl gällande kommentarer tidigare har nu ett perfekt läge att slå av mejlnotiser för kommentarer och ändå fortsätta ha grym koll.

Mejlnotiser justeras under Mina uppgifter > Notisinställningar via mobilwebb eller dator. Pushnotiser justeras via kugghjulet under Min profil i laget.se-appen.

Sedan tidigare finns appnotiser gällande kallelser för aktiva och föräldrar, närvaro för ledare samt upplagda nyheter.

Har du inte installerat laget.se-appen än? Ladda ner den här:

Apple AppStore
Google Play
Huawei AppGallery (utan notiser)