Genom en ny integration med Kakservice kan ledare och klubbcentrala personer med bara några knapptryck starta en försäljning för sin grupp/lag eller förening.

Ledare startar en försäljning genom laget.se-appen och klubbcentrala personer (klubbadministratör eller medlemsansvarig) startar försäljning genom klubbadmin.

Varför man ska starta en försäljning med Kakservice via laget.se:

• Med vår integration kan du snabbt starta upp en shop på bara några sekunder
 Inget krångel för ledarna

Inget krångel för föräldrarna
  •
 Automatiskt mejlutskick med shoplänkar till medlemmarna
  •
 Minimal startsträcka för att starta en shop
 Följ försäljningen via laget.se-appen
  •
 Kakservice har ett lättsålt utbud av populära kakor, knäckebröd och godisburkar och ni tjänar in enkla pengar med väldigt liten arbetsinsats!

Hur går det till?:

• Ledare startar en försäljning via laget.se-appen genom funktionen ”Tjäna pengar”. Klicka på ”Kakservice” och ”Starta försäljning”. Namnge försäljningen och när det är klart skickas ett automatiskt mejl ut till gruppens medlemmar med länkar till sina shoppar. Gruppmedlemmarna kan sen börja sälja direkt! Ledarna får i appen en översikt och kan följa försäljningens framfart.
    Ladda ner laget.se-appen här

• Klubbcentrala personer (klubbadministratör eller medlemsansvarig) startar försäljning för flera grupper/lag samtidigt genom Klubbadmin > Ekonomi > Kakservice > Starta försäljning. Ledarna får i appen en översikt och kan följa försäljningens framfart.

Läs mer om Kakservice här